Kurssista olen saanut paljon. Kurssi sisälsi tuttua asiaa, tuttua mutta unohdettua asiaa, sekä uutta asiaa. Olen ollut itseenikin tyytyväinen, kun tähän mennessä kaikki A-kortin koeosiot ovat menneet hyväksytysti läpi. Tässä vaiheessa voisi jo harmittaa, jos jompikumpi tulevista A-kortin kokeista menisi penkin alle.

Tunteja on ollut paljon, ja varsinkin kevätlukukausi on ollut raskas. Vaikka olen pitänyt tietoviestinnän tunneista paljon, kuitenkin ehkä olisi ollut tarpeellisempaa ottaa pieni siivu kokonaisista tuntimääristä pois, ja lisätä asiakkaanohjausta tms. Suurimmalla osalla meistä on vielä aika jännittyneet tunnelmat, että osaako tehdä oikeita tilannearvioita ja ohjata asiakasta.

Kuitenkin olen tunneilla viihtynyt, ja opettaja on hyvin kärsivällinen. Kun opettajan olemus on rauhallinen, ei itselläkään iske paniikki, jos jokin asia tuottaa hankaluuksia.

Kokonaisuudessaan olen oikein tyytyväinen!

Paitsi yhdestä asiasta täytyy mainita; taistelu Poppletin kanssa on syönyt hiukan kärsivällisyyttä. Ohjelma kirjaa kokoajan ulos, ja on hyvin hidas. En ole tästä syystä saanut tehtyä vaadittua tehtävää. Mielestäni ohjelma on epäkäytännöllinen sen arvaamattomuuden vuoksi. Ehkä tämän tilalle voisi miettiä jotain muuta?

Kiitos tunneista, on ollut ilo osallistua!